Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
TTF 6/9 (förlust+) Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
TTF 6/9 (förlust+) Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
TTF 6/9 (förlust+) Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
TTF 6/9 (förlust+) Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
TTF 6/9 (förlust+) Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 TTF 6/9 (förlust+)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

TTF 6/9 (förlust+) Empty
InläggRubrik: TTF 6/9 (förlust+)   TTF 6/9 (förlust+) Icon_minitimelör sep 06, 2008 5:19 pm

Spelare: Albin, ToRnAiDo, victor.., qckN, Psyhil & Playmoe

Deras map: Badlands

Börjar med att victor går igenom sin supertaktik och det känns som vi har mer koll på vad vi ska göra i olika situationer. qckN går över till Soldier och victor får spela medic Smile

Första rundan är jämn även om vi är tillbakatryckta större delen av tiden. Vi har svårt att få till en push och samtidigt säkra points bakom. Till slut går vi iaf framåt från sista, dock får de den med en egen kontrapush (scout eller större?) 0-1

Nästa runda är vi lite varmare i kläderna och det går bättre för mig och playmoe på mitten. Vi får till slut mitten om jag minns rätt och trycker på utan att stressa alltför mkt. Svårt att minnas detaljer eftersom hela rundan var grymt rolig och var fram och tillbaka hela tiden. Vi höll på att ta sista men de kontrade, likaså mot oss.

Till slut bestämmer vi oss för att vinna och gör så Smile 1 min kvar efter detta och vi säger gg. 1-1 på Badlands.

Vår map: Well

På grund av träningsbehov till söndag så väljer vi well. Revanschsugna sen matchen mot boX på måndagen oxå då det inte gick spec bra.

Vi snackar om vad vi gjorde för fel sist osv och startar igång.

Första rundan är de helt klart starkare än oss och vinner point efter point, vi bestämmer oss inte riktigt eller timar fel i våra kontringar. 0-1

Nästa runda tar vi mitten och det ser bättre ut. Vi blir lite osäkra när vi går mot 2:a och de har folk på våningen över som kan smita bakom osv. När vi har fått ett gäng dödade men fortfarande inte har ryckt tillbaka smiter de fram med båda scouts på mitt. Jag hade precis spawnat och försöker förjäves stoppa.

Skulle siktat på att döda en av dem ist för att stoppa hela cappen så hade de inte lyckats med sitt nästa drag.... nämligen att fortsätta 2:a där en ensam playmoe inte kan ta båda 2.

Vi lyckas hålla sista ettt tag men det känns snöpet att förlora 2 poiints så enkelt och de vinner... 0-2

Vi ska bara ha revansch i nästa och vi trycker sakta men säkert framåt. Går som sagt segt på 2:a men till slut kan de inte stå emot våra mäktiga attacker! Razz
Sista går lite fortare, mkt bättre spel nu... 1-2

Vi är forfarande starkare i nästa runda, men för lite tid att jämna ut. En grymt rolig match och vårt spel känns helt klart bättre nu! 1-2 på Well
2-3 totalt
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
 
TTF 6/9 (förlust+)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» [FOG] (förlust)
» boX 1/9 (förlust)
» OMG & 9th (mid+, förlust..) 14-15/11
» (mix) mot Ngn 7/8 (Förlust)
» [MM] (förlust) 17/1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: