Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 Core 15 9/9 (VINST)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Core 15 9/9 (VINST) Empty
InläggRubrik: Core 15 9/9 (VINST)   Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimetis sep 09, 2008 11:08 pm

Spelare: ToRnAiDo, Playmoe, Victor, qckN, LooNiiGooN & Alb1n

http://91.197.34.7/vwar/war.php?action=details&warid=159 - Resultat vwar (high tech Surprised)

Vi var grymt taggade att visa Core vilka som är det bästa laget! Smile

Vår map: Badlands

Första synen av motståndet var en tom mitt med en scout utspringandes. Det tog ungefär 3 sekunder innan jag och Playmoe hade skjutit sönder honom Cool

Vi hade nästan cappat mitten när resten av folket kom. Vi hade snart ännu större övermakt i spelare och mitten var snabbt tagen då de inte ritkigt kom in med uber osv.

Ordern var: "fraaaamåt" vi hade nog ubern kvar oxå och stötte inte på några större problem. En jäkla skön känsla infann sig på venten och resten flöt på grymt fint Very Happy 1-0

Vi blev lite övermodiga när vi ledde med ca 3-0, victor och qckN lämnade albin lite själv. Vi scouts fick oss en omgång oxå :/. Så istället för att backa så stod de flesta kvar och de fick både mitten och näst sista. Vi höll emot ett tag, men till slut vann de iaf. 3-1

När vi hade spelat ett litet tag i nästa runda märkte vi att albin hade tabbat ur Shocked Vi förlorade mitten men lyckades trycka tillbaka dem snabbt och vi tryckte på för fullt med 5 man, och vann oxå Smile 4-1

Kommer inte ritkigt ihåg hur de vann sin andra runda på denna mapen (kan ha varit när Playmoe och jag hade lite dålig kommunikation på Spire så att ingen av oss sprang mot sista) men det blev iaf 6-2 till oss på Badlands! Mycket bra spelat i allmänhet och grymt kul cheers

Deras map: Well

Vi trodde fortfarande starkt på vinst även om vi är lite sämre på well. Jag kände dock att jag ville ha revansch sen den tråkiga förlusten mot CiC på just well!

Börjar med att ta dem på mitten riktigt bra och körde med taktik att Looni typ hoppade över medan resten höll ihop. Gick bra och vi tryckte vidare mot 2:a. Jag skrek att de hade fått upp hyfsat försvar, men resten tryckte vidare och (UBRADE), jag trodde vi hade gjort av med den Embarassed

Gick fort att ta sista oxå och vi var grymt självsäkra igen. 1-0

Nästa strid på mitten överraskade de oss med att gå där uppe med typ hela laget och heavy+medic till vänster. Så vi förlorade denna striden (vi backade aldrig tillbaka) och de fortsatte. Vi höll väl ett tag men till slut lyckades de ta 2:a och sista Sad 1-1

Nu ville vi självklart ta revansch och tog oss i kragen, iiinte underskatta fienden! Vi gjorde som första rundan igen och tog hem det mycket vackert. 2-1

Blev lite övermodiga igen skulle jag tro och medic+soldiers tabbade tilll det lite medan jag var tvungen att hämta liv i resupply typ direkt.

De fick mitten och tryckte vidare, vi hade möjlighet på mitten men klantade till det på 2:a med nån konstig taktik i resupply Razz
De tog sista av effekten på andra (tror det var nu jag blev lite störd när jag skulle deffa mot 2:a scouten som rushade in efter att jag dödat den 1:a)

Nu Jävlar tänkte vi. Och vann helt enkelt 3 rundor i rad, mycket komfortabelt och det var grryyymt roligt att känna spelet flyta på. Jag och playmoe fick in fint samarbete oxå Smile
5-2 på Well

cheers GG och BRA SPELAT !!!!!!! Laughing


Senast ändrad av _ToRnAiDo_ den fre sep 12, 2008 3:04 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Alb1N

Alb1N


Antal inlägg : 89
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 30
Ort : Svedala

Core 15 9/9 (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: Core 15 9/9 (VINST)   Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimetis sep 09, 2008 11:17 pm

Citat :
När vi hade spelat ett litet tag i nästa runda märkte vi att albin hade tabbat ur Shocked

jäkla antivirus skit... men ni fixade det ändå Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gamereactor.se/krypin/AlbinRWS/
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

Core 15 9/9 (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: Core 15 9/9 (VINST)   Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimetis sep 09, 2008 11:43 pm

pwnage!!!
Core 15 9/9 (VINST) Cp_bad10
Core 15 9/9 (VINST) Cp_wel10

mina feta demo-filer AJT!!!
pcw_4.dem
pcw_4_2.dem
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Adam

Mr.Adam


Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 08-06-09
Ålder : 32

Core 15 9/9 (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: Core 15 9/9 (VINST)   Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimeons sep 10, 2008 5:45 pm

Hehe ni spelade bra=) men tänk på att detta var våran andra pcw=) Vette fan vad som hände på well ingen pratade typ och det gick åt helvete=P
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Core 15 9/9 (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: Core 15 9/9 (VINST)   Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitimeons sep 10, 2008 10:04 pm

Japp bra spelat av er med tanke på det! gl
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Sponsored content





Core 15 9/9 (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: Core 15 9/9 (VINST)   Core 15 9/9 (VINST) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Core 15 9/9 (VINST)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Core 15 3/10 (VINST)
» Core 15 15/9 (VINST)
» C... (?) (VINST) 18/1
» Mix .sup^ (VINST) 22/11
» WDW (VINST) 23/1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: