Spelare: ToRnAiDo, Playmoe, Victor, qckN, LooNiiGooN & Alb1nhttp://91.197.34.7/vwar/war.php?action=details&warid=159 -
Resultat vwar (high tech
)
Vi var grymt taggade att visa Core vilka som är det bästa laget!
Vår map:
BadlandsFörsta synen av motståndet var en tom mitt med en scout utspringandes. Det tog ungefär 3 sekunder innan jag och Playmoe hade skjutit sönder honom
Vi hade nästan cappat mitten när resten av folket kom. Vi hade snart ännu större övermakt i spelare och mitten var snabbt tagen då de inte ritkigt kom in med uber osv.
Ordern var: "fraaaamåt" vi hade nog ubern kvar oxå och stötte inte på några större problem. En jäkla skön känsla infann sig på venten och resten flöt på grymt fint
1-0 Vi blev lite övermodiga när vi ledde med ca 3-0, victor och qckN lämnade albin lite själv. Vi scouts fick oss en omgång oxå :/. Så istället för att backa så stod de flesta kvar och de fick både mitten och näst sista. Vi höll emot ett tag, men till slut vann de iaf.
3-1När vi hade spelat ett litet tag i nästa runda märkte vi att albin hade tabbat ur
Vi förlorade mitten men lyckades trycka tillbaka dem snabbt och vi tryckte på för fullt med 5 man, och vann oxå
4-1Kommer inte ritkigt ihåg hur de vann sin andra runda på denna mapen (kan ha varit när Playmoe och jag hade lite dålig kommunikation på Spire så att ingen av oss sprang mot sista) men det blev iaf
6-2 till oss på Badlands! Mycket bra spelat i allmänhet och grymt kul
Deras map:
WellVi trodde fortfarande starkt på vinst även om vi är lite sämre på well. Jag kände dock att jag ville ha revansch sen den tråkiga förlusten mot CiC på just well!
Börjar med att ta dem på mitten riktigt bra och körde med taktik att Looni typ hoppade över medan resten höll ihop. Gick bra och vi tryckte vidare mot 2:a. Jag skrek att de hade fått upp hyfsat försvar, men resten tryckte vidare och (UBRADE), jag trodde vi hade gjort av med den
Gick fort att ta sista oxå och vi var grymt självsäkra igen.
1-0Nästa strid på mitten överraskade de oss med att gå där uppe med typ hela laget och heavy+medic till vänster. Så vi förlorade denna striden (vi backade aldrig tillbaka) och de fortsatte. Vi höll väl ett tag men till slut lyckades de ta 2:a och sista
1-1Nu ville vi självklart ta revansch och tog oss i kragen, iiinte underskatta fienden! Vi gjorde som första rundan igen och tog hem det mycket vackert.
2-1Blev lite övermodiga igen skulle jag tro och medic+soldiers tabbade tilll det lite medan jag var tvungen att hämta liv i resupply typ direkt.
De fick mitten och tryckte vidare, vi hade möjlighet på mitten men klantade till det på 2:a med nån konstig taktik i resupply
De tog sista av effekten på andra (tror det var nu jag blev lite störd när jag skulle deffa mot 2:a scouten som rushade in efter att jag dödat den 1:a)
Nu Jävlar tänkte vi. Och vann helt enkelt 3 rundor i rad, mycket komfortabelt och det var grryyymt roligt att känna spelet flyta på. Jag och playmoe fick in fint samarbete oxå
5-2 på Well
GG och BRA SPELAT !!!!!!!