Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}

Gå ner 
+2
qckN
_ToRnAiDo_
6 posters
FörfattareMeddelande
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimemån okt 06, 2008 11:59 pm

Spelare: ToRnAiDo,babE,Victor,V-X,Alb1n,Skoberget(merc)

SourceTV: http://www.gotfrag.com/tf2/demos/25419/

http://tf2.wireplay.co.uk/6v6/index.php?pg=weekschedule&view=164

http://91.197.34.7/vwar/war.php?action=details&warid=178

Map 1: Dustbowl

Vi hade det lite tufft med spelare då vi först fick förhandla till oss merc (gode Skoberget) och sen skulle Frans käka efter typ 2 min Smile.

Vi börjar med anfall, några stycken dör lite onödigt, t.ex. jag av deras spy. Vår sentry fungerade iaf bra där och ubern lyckas. Vi tar första och rushar innan de hinner få upp försvar, 55 sekunder på första rundan!!

Andra stage ska vara det svåraste att ta över. Vi tog lite tid på oss med första punkten, men anföll i princip direkt på andra och fick den. Att de inte hade nån engineer gjorde det nog lite lättare för oss Smile. Snipern var dock lite jobbig på denna.

Sista börjar oxå bra, vi avvaktar lite till en början men kör på ubern och rensar ut hela deras lag och kan rusha ner dem mycket fint!
4:30 prick! Blir vår tid,.... inte illa med tanke på 5on6 Very Happy

Map 2: pro_Granary

Nu kom Frans tillbaka och vi ställde upp med fullt lag igen. Jag gick tillbaka till scout från heavy. Vi anfaller självsäkert och får mitten då de inte verkar ha nån speciell taktik Rolling Eyes

Rushar ner dem med scouts och demo medan resten rensar och har även kvar ubern från mitten.

Fortsätter så tills det står 5-0. Börjar bli lite oseriösare och vi har lite kul Smile Så sjätte rundan tar lite längre tid, tror de fick mitten här och vi får försvara ett tag. Men kommer tillbaka och tar 6-0

De börjar denna rundan bra och får mitten och pushar sen vidare sakta men säkert och vinner faktiskt ... 6-1
I nästa runda gör de ett byte (sämre enligt mig) och vi tar hem denna komfortabelt.. 7-1
Inte mycket tid kvar, skoberget lämnar nån gång här också och de lyckas ta hem sin andra, 7-2, vilket oxå blir slutresultatet

cheers
Rolig och välspelad match från oss! Känns som victor, alb1n och Frans fick lite mer ordning mellan sig och jag känner mig väldigt säker som scout just nu Smile [i]Tack[/i] till Skoberget också för ett grymt bra inhopp!!!


Senast ändrad av _ToRnAiDo_ den sön okt 26, 2008 12:08 am, ändrad totalt 12 gånger
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
qckN

qckN


Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-07-13
Ort : Malmö

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:58 am

sure sure
Till överst på sidan Gå ner
Alb1N

Alb1N


Antal inlägg : 89
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 30
Ort : Svedala

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimetis okt 07, 2008 3:58 pm

funkar bra för mig
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gamereactor.se/krypin/AlbinRWS/
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimetis okt 07, 2008 5:12 pm

fan! jag kan inte vara med på detta trooooor jag, inte helt bestämt än......
Till överst på sidan Gå ner
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimelör okt 11, 2008 2:42 pm

jag tror nog att jag vill vara med trots allt Razz
Till överst på sidan Gå ner
Psyphil

Psyphil


Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 08-09-01

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimelör okt 11, 2008 2:50 pm

detta blir väl typ första gången sen jag joina jag inte är med på ligamatch? kan iaf inte
Till överst på sidan Gå ner
V-X

V-X


Antal inlägg : 110
Registreringsdatum : 08-06-09
Ort : Norrköping

Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitimelör okt 11, 2008 3:05 pm

jag kan vara med till 100%! Som Scout =) =) =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Empty
InläggRubrik: Sv: Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}   Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!} Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Wptf2l V.3 (VINST, 3-1) [WRYY] {SOURCETV-Demo finns!}
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Wptf2l V.4 (Oavgjort, 2-2) [TR] (SourceTV,Fastlane finns)
» S^O+eXhale 21/9 (VINST) [SourceTV finns uppe!!]
» Wptf2l V.1 (VINST) XS
» Wptf2l V.4 (VINST) ¤FLB¤
» Wptf2l V.1, 5/9 (VINST, 3-1) [Ao2]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: