Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Empty
InläggRubrik: Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-   Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimefre okt 31, 2008 1:19 am

Spelare: LooNiiGooN(sniper), babE(spy/demo), victor..(pyro), Psyphil(demo/spy), ToRnAiDo(scout), Alb1n(soldier), Puffen(heavy), Keng(medic) & Seb(engineer)

http://etf2l.org/matches/7682/

http://91.197.34.7/vwar/war.php?action=details&warid=193

Blev lite krångel med starttid Razz. Dels var det mitt fel eftersom jag inte dubbelkollade och snackade med dem redan 20:00. Dock hade ETF2L satt tiden till 20:00, vilken den var vid 19:30 fortfarande. Men de editade på ETF2L när vi satt inne på servern... Bra att det ordnade sig till slut iaf Very Happy

Map 1: Dustbowl

Vi började att anfalla, det gick sådär kändes det som och nog söligare än det brukar i en 6v6. Vi körde ändå på rätt bra skulle det visa sig och när vi väl fick 1:a point tog vi oftast sista väldigt snabbt. Bara på sista stage som det blev lite problem, men den brukar va jobbig på public osv när det är mycket folk.

På försvar märktes det snabbt att vi hade gjort ett bra jobb och att de var det sämre laget! Första stage gick inte så vidare eftersom vi inte föll tillbaka som man ska när 3-4 stycken är döda (på 9) så den fick de på ungefär samma tid som oss.

Sen kämpade vi på ordnentligt iaf och de lyckades aldrig ta 2:a stage! Mycket bra jobb fram samtliga i laget och de hade inte nån chans här.

1-0 till oss på Dustbowl (6-3)

Map 2 Goldrush

Vi startar som BLU igen och denna gången går det riktigt fint att anfalla till skillnad från dbowl. När vi väl får undan dem från spawn kör vi på med vagnen och tar inte nån längre tid på oss med att köra fram den till slutet och samarbetar fint!

När det var deras tur att anfalla gick det betydligt saktare och de lyckades bara få första stage. Sen var det stopp! 1-0 till oss även här! (7-3)

Mycket bra spel från allihop och mycket roligt! Vi ska väl kunna ge jÄgarna/finnarna en match i "Round of Sixteen", eller hur? Razz

Tacktill Keng & Seb för en mycket bra insats!!! cheers


Senast ändrad av _ToRnAiDo_ den sön nov 16, 2008 5:28 am, ändrad totalt 6 gånger
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
puffen

puffen


Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-06-30
Ålder : 30
Ort : Umeå

Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Empty
InläggRubrik: Sv: Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-   Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimelör nov 01, 2008 10:31 pm

Jag är med om jag har tid att lämna in min mitt headset, om jag får så lirar jag heavy Very Happy min pappa får köpa en skit mick om jag inte pallar dra ner på stan Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Empty
InläggRubrik: Sv: Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-   Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimelör nov 01, 2008 11:02 pm

jag kanske kan vara med (som spy Razz)
Till överst på sidan Gå ner
V-X

V-X


Antal inlägg : 110
Registreringsdatum : 08-06-09
Ort : Norrköping

Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Empty
InläggRubrik: Sv: Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-   Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitimelör nov 01, 2008 11:37 pm

jag kan vara med 20:00
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Empty
InläggRubrik: Sv: Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-   Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]- Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Highlander! Round 1 (VINST, 2-0) -[MG]-
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Highlander! Round 2 (förlust, 0-2) S2L
» ETF2L 4th Cup: Round 1 (VINST) Black Hawk Down 1
» ETF2L 4th Cup: Round 2 (förlust) MIPC
» S^O 23/8 (VINST)
» Epx (VINST) 20/12

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: