lÖÖFv
Antal inlägg : 3 Registreringsdatum : 08-11-24
| Rubrik: vill joina eran klan mån nov 24, 2008 6:45 pm | |
| tjaao! jag e 15 år och bor i Gbg, vill gärna joina eran klan. spelar soldier och demo, förhoppningsvis kan ni hjälpa mig bestämma vilken klass av dom två jag ska spela. spelar minst 1-4 timmar per dag. har spelat cw/pcw'er innan men inga ligor eller cuper. jag gör gärna en trial, mitt steamid är xyphon. tisdagar och torsdagar e jag på träning men e de en viktig match bangar jag träningen svara helst på steam. jag har 172 timmar som demo och 89 som soldier men på senaste tiden har jag haft soldier som main så jag e lite "rostig" på demoman. men ni bestämmer. har spelat sen ungefär en månad efter att spelet kom ut. jag är dock inte helt värdelös på de andra klasserna, klarar dom bra på pcw'er men helst bara i nödfall. för att rädda sg's etc etc. men aja. det var allt. höres ! | |
|
_ToRnAiDo_ Admin
Antal inlägg : 442 Registreringsdatum : 08-06-08 Ålder : 33 Ort : Söderköping
| Rubrik: Sv: vill joina eran klan mån nov 24, 2008 10:31 pm | |
| Tjo! Du söker i ett bra läge eftersom det ser ut som att vi har blivit av med 2 stycken medlemmar precis. Försökte adda dig på steam, men du hade ingen steamprofil och så stod det "xzyphon" där så jag tog bort igen, och nu står det att jag blir ignorerad Låter som att du har bra erfarenhet iaf.. Vad brukar du nicka? Vilka har du lirat pcw med? | |
|
Headcrab Hunter
Antal inlägg : 213 Registreringsdatum : 08-06-12
| Rubrik: Sv: vill joina eran klan tis nov 25, 2008 2:12 am | |
| Du verkar lovande. Dock finns det tre regler som du måste följa för mitt samtycke.
1. Inte gilla Gurren Lagann
2. Få åtmistonde ett poäng varje PCW
3. Inte gilla Gurren Lagann
Uppfyller du dessa mål är vi BFF! | |
|
Psyphil
Antal inlägg : 136 Registreringsdatum : 08-09-01
| Rubrik: Sv: vill joina eran klan tis nov 25, 2008 9:43 am | |
| Som ToRnAiDo sa så kunde din timing inte vara bättre, jag addade dig på steam (fast du borde göra en community profil så man hittar dig lättare). 172 timmar låter ju lovande.. kommer du in lär du få spela en blandning mellan soldier och demo, soldierman ^^
Vem är Gurren Lagann? | |
|
lÖÖFv
Antal inlägg : 3 Registreringsdatum : 08-11-24
| Rubrik: Sv: vill joina eran klan tis nov 25, 2008 3:22 pm | |
| jag körde en mix oxå. fast den var så random att jag inte kommer ihåg vad dom jag spelade med hette... dom joinade en public och skrev: anyone in for a mix? lolz | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: vill joina eran klan | |
| |
|