Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
vill joina eran klan Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
vill joina eran klan Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
vill joina eran klan Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
vill joina eran klan Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
vill joina eran klan Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 vill joina eran klan

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
lÖÖFv




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-11-24

vill joina eran klan Empty
InläggRubrik: vill joina eran klan   vill joina eran klan Icon_minitimemån nov 24, 2008 6:45 pm

tjaao!
jag e 15 år och bor i Gbg, vill gärna joina eran klan. spelar soldier och demo, förhoppningsvis kan ni hjälpa mig bestämma vilken klass av dom två jag ska spela. spelar minst 1-4 timmar per dag. har spelat cw/pcw'er innan men inga ligor eller cuper. jag gör gärna en trial, mitt steamid är xyphon. tisdagar och torsdagar e jag på träning men e de en viktig match bangar jag träningen Smile svara helst på steam. jag har 172 timmar som demo och 89 som soldier men på senaste tiden har jag haft soldier som main så jag e lite "rostig" på demoman. men ni bestämmer. har spelat sen ungefär en månad efter att spelet kom ut. jag är dock inte helt värdelös på de andra klasserna, klarar dom bra på pcw'er men helst bara i nödfall. för att rädda sg's etc etc. men aja. det var allt. höres ! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

vill joina eran klan Empty
InläggRubrik: Sv: vill joina eran klan   vill joina eran klan Icon_minitimemån nov 24, 2008 10:31 pm

Tjo!

Du söker i ett bra läge eftersom det ser ut som att vi har blivit av med 2 stycken medlemmar precis.

Försökte adda dig på steam, men du hade ingen steamprofil och så stod det "xzyphon" där så jag tog bort igen, och nu står det att jag blir ignorerad Razz

Låter som att du har bra erfarenhet iaf.. Vad brukar du nicka? Vilka har du lirat pcw med?
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Headcrab Hunter

Headcrab Hunter


Antal inlägg : 213
Registreringsdatum : 08-06-12

vill joina eran klan Empty
InläggRubrik: Sv: vill joina eran klan   vill joina eran klan Icon_minitimetis nov 25, 2008 2:12 am

Du verkar lovande. Dock finns det tre regler som du måste följa för mitt samtycke.

1. Inte gilla Gurren Lagann

2. Få åtmistonde ett poäng varje PCW

3. Inte gilla Gurren Lagann

Uppfyller du dessa mål är vi BFF!
Till överst på sidan Gå ner
Psyphil

Psyphil


Antal inlägg : 136
Registreringsdatum : 08-09-01

vill joina eran klan Empty
InläggRubrik: Sv: vill joina eran klan   vill joina eran klan Icon_minitimetis nov 25, 2008 9:43 am

Som ToRnAiDo sa så kunde din timing inte vara bättre, jag addade dig på steam (fast du borde göra en community profil så man hittar dig lättare). 172 timmar låter ju lovande.. kommer du in lär du få spela en blandning mellan soldier och demo, soldierman ^^

Vem är Gurren Lagann?
Till överst på sidan Gå ner
lÖÖFv




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-11-24

vill joina eran klan Empty
InläggRubrik: Sv: vill joina eran klan   vill joina eran klan Icon_minitimetis nov 25, 2008 3:22 pm

jag körde en mix oxå. fast den var så random att jag inte kommer ihåg vad dom jag spelade med hette... dom joinade en public och skrev: anyone in for a mix? lolz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





vill joina eran klan Empty
InläggRubrik: Sv: vill joina eran klan   vill joina eran klan Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
vill joina eran klan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Ansökningar till klanen :: Ansök till klanen-
Hoppa till: