| Nya pyro vapen på torsdag=) | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Mr.Adam
Antal inlägg : 125 Registreringsdatum : 08-06-09 Ålder : 32
| Rubrik: Nya pyro vapen på torsdag=) tis jun 17, 2008 8:15 pm | |
| Pyros ska få nya vapen/achievements på torsdag ett vapen man redan vet är Axetinguisher som crittar när en fiende brinner! | |
|
| |
Atwa
Antal inlägg : 32 Registreringsdatum : 08-06-08 Ålder : 35
| |
| |
Atwa
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) tis jun 17, 2008 10:54 pm | |
| | |
|
| |
Headcrab Hunter
Antal inlägg : 213 Registreringsdatum : 08-06-12
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) tis jun 17, 2008 11:43 pm | |
| Den var lite annorlunda än jag väntat mig, men ändå bra. | |
|
| |
Bärsärkagång
Antal inlägg : 24 Registreringsdatum : 08-06-08 Ålder : 32 Ort : Ås
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) tor jun 19, 2008 1:31 am | |
| | |
|
| |
Atwa
| |
| |
Atwa
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) tor jun 19, 2008 2:49 am | |
| http://www.steampowered.com/pyro/?pw=presspreviewIn addition to the three unlockable Pyro weapons, we've made a significant addition to the base Pyro flamethrower. By hitting the alt-fire key, the Pyro is able to produce a blast of compressed air that knocks enemies away, and redirects enemy projectiles. It’s a highly versatile tool, allowing Pyros to get away from nearby enemies after igniting them, to kill enemy soldiers with their own rockets, or to separate enemy Medics from their healing targets. In particular, it allows a skilled Pyro to contain an enemy invulnerability push, and even to separate the Medic completely if the surrounding terrain supports it.
låter ju grymt | |
|
| |
Bärsärkagång
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) fre jun 20, 2008 12:39 am | |
| Jag kan nu meddela att uppdateringen är släppt!
Fin update på vanliga flamethrowern också. Fyfan. Pyro, min favorit, blir bara ännu mer favoriserad efter det här! | |
|
| |
Headcrab Hunter
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) fre jun 20, 2008 3:09 am | |
| Varken backburner eller axtinguisher ser ut att kunna bli något av värde med tanke på non-crit servrar som det körs PCW på, särskilt som backburner tar bort den där blast effekten som ska hjälpa Pyron att ens kunna vara med... | |
|
| |
Mr.Adam
Antal inlägg : 125 Registreringsdatum : 08-06-09 Ålder : 32
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) fre jun 20, 2008 9:31 pm | |
| Har kört några mappar som pyro och dom är riktigt bra mot soldiers och demo men och punkter som är en bit upp i luften t.ex som gravelpit C man kan skjuta av folk därifrån med compressed air. Och flare gun verkar vara riktigt bra mot snipers! Backburner och axtinguisher är iaf värdelösa i Pcw! Men om jag skulle få kunna ha pyro/soldier som primär då blir jag CRAZY happy | |
|
| |
Headcrab Hunter
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) fre jun 20, 2008 11:23 pm | |
| När man tänker efter kan backburner faktiskt vara bra. Varför? Du får 50 mer i HP, Pyron blir effektivt kapabel till att ta mer skada än en soldier!
Samtidigt saknar den både sin crit och den där härliga bursten, så den bör nog inte användas på PCW förutom när man vill ha något som håller längre. | |
|
| |
Bärsärkagång
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) lör jun 21, 2008 7:58 pm | |
| Har gärna pyro + någon annan som primär. Har övat en del compressed air skott och det är riktigt nice. Flamegun är också en fin skapelse. Men om jag kör pyro så använder jag helst den vanliga flamethrowern istället för backburner. Luftskotten är mycket bra och praktiska (speciellt mot soldiers som varit en påga annars för alla pyromaner). | |
|
| |
LaGGe
Antal inlägg : 16 Registreringsdatum : 08-06-09 Ålder : 30 Ort : Nossebro
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) lör jun 21, 2008 9:19 pm | |
| En kort fråga. Varför används inte crits på pcw? dessutom tycker jag att shotgun är skönare än flamegun underligt nog | |
|
| |
Headcrab Hunter
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) lör jun 21, 2008 11:46 pm | |
| För att crits är turbaserade, samtidigt tycker jag att crits från backburner och axtinguisher ska kunna användas, precis som spy backstab och sniper headshot. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nya pyro vapen på torsdag=) | |
| |
|
| |
| Nya pyro vapen på torsdag=) | |
|