Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Headcrab Hunter

Headcrab Hunter


Antal inlägg : 213
Registreringsdatum : 08-06-12

40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Empty
InläggRubrik: 40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort)   40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimesön jun 29, 2008 2:37 pm

Klanen mötte 40 degrees igår ännu en gång, vi körde dustbowl och goldrush.

Jag vet inte vad de andra klanmedlemmarna tyckte, men 40 degrees använde en held del exploits och det kändes som att deras spawntid på deras server var kortare än vår ibland =/. Trots det blev det lika på dustbowl.

På goldrush var vi oorganiserade i början och därför vann de första nivån snabbt, men nivån efter stannade vi dem med bara några sekunder ifrån sista cappen. Tyvärr gjorde de samma sak mot oss, och även här blev det lika.

Sen var det strul med lagmedlemmar, då rova inte orkade med deras ständiga exploits och stack, så en av medlemmarna fick ta in två av sina kompisar för assistans. På grund av detta körde vi det mesta av dustbowl och början av goldrush som bara fem personer.

Personligen tyckte jag det gick hyfsat bra, men vi är alldeles för oorganiserade i början på nivåerna, vilket lät dem enkelt cappa.
Till överst på sidan Gå ner
Greger^

Greger^


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-06-08
Ort : Malmö

40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: 40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort)   40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort) Icon_minitimesön jun 29, 2008 3:51 pm

asså förlåt att jag stack men jag mådde inte särskilt bra och så var det massa kompisar runt om mig som pratade och deras lillasystrar osv. var skitstökit där jag var och hade fått nån sömn på 2 dygn och så fick jag ont ihuvet och blev lite snurrig om man säger så clown Ledsen för det
Till överst på sidan Gå ner
 
40 degrees (igen) 28/6 (oavgjort)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Match mot 40 degrees 12/6 (förlust)
» Imperox/GM'F & Ps! (Oavgjort) 26/11
» [SpA|nG] (Oavgjort) 29/3
» voi°-mix (Oavgjort) 13/2
» ETF2L V.2 (Oavgjort) TFB

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: