Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)

Gå ner 
+2
Headcrab Hunter
_ToRnAiDo_
6 posters
FörfattareMeddelande
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimetis aug 05, 2008 9:47 pm

Spelare: ToRnAiDo, victor..., looni, albin, quickeN och Headcrab aka R.O.B

qucikeN körde en fin idee så att vi slapp spela fastlane, vilken de egentligen ville välja. Därför blev det först:

Turbine: Vi körde med 2 sollys och engineer, sen looni som scout och även vicke ibland. Vi tog initativet ganska snabbt efter att de statsade hårt med t.ex. ubrad pyro och looni smet in och tog intel väldigt fint Cool

Sen fortsatte det ungefär så, när de byggde sentry tog vi den ganska lätt i anfallen och de satsade hårt framåt och ubrade oftast för tidigt osv. Vi vann med 9-4 totalt om jag inte tar fel.

Badlands: Nu skulle looni käka så vi fick ta in blizz ist, utan denna pelare så blev det ganska rörigt och deras scouts lyckades överraska oss väldigt ofta och sen springa till spire snabbt. Det gick iaf bättre och vi lyckades vinna en runda, men de hade stort försprång. Vi spelade ganska jämnt men hade inte tid till att ta igen försprånget. 6-2 till dem tror jag det blev..

1-1

edit: !!! Såg på etf2l att det var en klan från Portugal med minst 2 st i deras landslag !!! Cool Detta gör ju att vi ska va ännu nöjdare Smile


Senast ändrad av _ToRnAiDo_ den lör sep 06, 2008 5:24 pm, ändrad totalt 4 gånger
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Headcrab Hunter

Headcrab Hunter


Antal inlägg : 213
Registreringsdatum : 08-06-12

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons aug 06, 2008 1:32 pm

Enda felet vi gjorde här var egentligen att inte skydda medicen, och att medicen glömde skydda sig själv. Vi gjorde alla ett extremt bra jobb på turbine, men på badlands så blev vi ju smått oorganiserade (som vanligt Rolling Eyes )
Till överst på sidan Gå ner
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons aug 06, 2008 2:37 pm

Turbine tycker jag gick fantastiskt bra då vi bara har kört den en gång tidigare på pcw vad jag vet. Bra jobbat alla! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
qckN

qckN


Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-07-13
Ort : Malmö

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons aug 06, 2008 3:59 pm

det var mycket bra på turbine Smile 10-4 har jag för mig att det blev Smile men badlands va lite sämre skulle nog gå bättre om vi hade sluppit att ha inhoppare.
Till överst på sidan Gå ner
Alb1N

Alb1N


Antal inlägg : 89
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 30
Ort : Svedala

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons aug 06, 2008 4:03 pm

vi får också tänka på att ha mer taktik
Till överst på sidan Gå ner
http://www.gamereactor.se/krypin/AlbinRWS/
Jan Banan

Jan Banan


Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-07-10
Ort : vadstena

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimeons aug 06, 2008 9:57 pm

tjo grabbar, srry att jag inte har kunnat vara med på ett tag men jag har varit på semester+att mitt internet inte funkar alls nu så det blir att köpa rauter ellr nåt, ha det gött Jan
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitimefre aug 08, 2008 12:55 am

Japp, t.ex. på badlands måste vi ha bestämt var scoutsen går, demoman och soldiers/heavy+medic. Har sett mkt att demon stickyjumpar till vänster (med boost från medic innan) och soldiers/heavy+medic går mitten in där livet ligger. Scouts kan gå under pointen och smyga bakom, på nån av sidorna osv.

Scouts behöver dock tänka på att inte springa in i lägen där de till 90% chans kmr dö som det har vart lite mkt av. Kan vänta, spana, skjuta lite och sen hoppa undan, försöka få ett bra läge på att döda osv. Sen går det fort att hämta liv i spawn lr få av medic beroende på hur hårda striderna är.
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Sponsored content





Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Empty
InläggRubrik: Sv: Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)   Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Match cQr (Conquers) 5/8 (Oavgjort)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Match [-TSG-] 11/8 (Oavgjort)
» Match mot 40dgrs, 22/6 (Oavgjort)
» v2 (1-8 juli) Bra match!! (Oavgjort)
» Match mot FZ 13 juli! (Oavgjort)
» Conquers (förlust) 28/10

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: