Spelare: ToRnAiDo, Albin, Looni, V-X aka bäver, puffen och Kappex/MrAdam som bytte med Fakil på gravelpit.
Deras map: Pro_granary, vi började bra med att vinna första rundan och ha bra lagarbete för att vara 3 "nya" spelare. De spelade heller inte spec bra.. Men i andra rundan spelade de helt plötsligt mkt bättre och vi spelade ganska rörigt. Lite "publicrusher" ibland och ibland inte bestämt vem som skulle deffa medic och pga av det så dog medic för ofta. De ångade nu på och vann till slut mapen med:
1-4 på granary Vår map: Gravelpit Vi kom in med ny optimism ;P och försökte oss på scout-taktiken, 2 scouts på A och resten B. Kanske var dumt eftersom organisationen lider av detta och misslyckas man med den så förlorar man myycket tid. Mot sämre eller likvärdigt motstånd är den iaf bra på första attack. Vi började bra och höll på att cappa båda, men de stoppade B och fördröjde A. Sen var organsiationen och kommunikationen halvdålig igen och vi tog alltför mkt tid på oss. C gick hursomhelst fort efter att vi tog B och totala tiden var ca:
8 min 30 sekunder på första attackKommer inte ihåg exakt hur vi körde på försvaret, men de gick tillsammans och kom från C fast vi stod för många riktade mot A har jag för mig. Vi fördröjde de bara ett tag på B och de tog den och C snabbt i följd.
0-1 till dem efter första rundanVi skulle inte ha försökt med scout-taktiken igen, de var ju beredda nu och det misslyckades ganska stort på B, vi fick A iaf och trots extra hjälpen försvarar de B snyggt. Vi har nu problem att alls ta B efter dumma rusher igen. Till slut lyckas iaf rusherna och vi tar B och även C ganska fort.
ca 10 min och 30 sekunder som tid på andra attackenPå försvaret är vi väl lite halvhjärtade och de får en rätt bra tid skulle jag tro.
0-2 totalt på gravelpit