Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 .sup^ 10/8 (?) (VINST)

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimemån aug 11, 2008 2:46 am

Spelare: ToRnAiDo,Victor..,qckN, Fakil, Inlånade: Dex och Playmoe

Börjar med Badlands...

2st hade inte vent och min mic hördes dåligt, ingen bra början. Men.. det går bättre än vi hade trott och det blir hård strid. De vinner dock första rundan. 0-1

Nu är vi verkligen sugna på att vinna och kör för fullt! Scoutarbetet går bra för mig och jag lyckas ta deras medic nångång mellan mitten och näst sista. 1-1

Nästa runda tar vi mitten och jag gör en liten egen rush, tar näst sista efter att ha skjutit ner en soldier, rushar mot sista och tar den precis innan en scout hinner fram Very Happy 2-1

Så fortsätter vi ånga på och det blir till slut 4-1 till oss Exclamation

Nästa map (vårt val) Gravelpit

Inte så vana vid denna.. börjar försvara och vi kör 2 demomans, 2 soldier, playmoe som scout och Vicke kör medic (som innan)

Vi har scout och demoman på A. De lyckas döda någon, men A blir snabbt övertagen. Vi vet inte riktigt vart de ska gå, men medic+soldier och de flesta går via C. Jag rocketjumpar och tar deras medic+uber när vicke blir tvungen att köra sin uber på andra soldier.

Men de får ändå B och vi testar pyro på C, lyckas hålla ett tag men det blir ändå en ganska snabb runda på 3-4 minuter för dem.

Vi anfaller iaf bättre och testar 2 scouts bara på A (jag & playmoe) Lyckas ta den fort och resten har jobbat bra på B. Vi slår deras tid när vi tar C ritkigt snyggt oxå.

Nästa runda kör vi typ samma taktik men det går inte så bra denna ggn heller. Skillnaden är att vi anfaller söligare, är dock nära att ta C, men deras demoman spammar ihjäl typ hela laget i bakhåll .. .

cheers 4-1 på badlands, 1-1 på gravelpit = VINST cheers Very Happy


Senast ändrad av _ToRnAiDo_ den ons aug 13, 2008 12:14 am, ändrad totalt 3 gånger
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimemån aug 11, 2008 11:14 am

aa den där matchen var ju fan sjukt rolig och vi vann! cheers cheers
Till överst på sidan Gå ner
Jan Banan

Jan Banan


Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-07-10
Ort : vadstena

.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimemån aug 11, 2008 1:54 pm

glada nyheter,vi ska köpa en router om 2 veckor så då kan jag hjälpa till me matcherna om ni vill. Dessutom ska ja lägga in mappen på forum för alla som vill ha osv, spöa 40 degrees ellr några tills jag e tillbaka mvh Jan
Till överst på sidan Gå ner
Headcrab Hunter

Headcrab Hunter


Antal inlägg : 213
Registreringsdatum : 08-06-12

.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimemån aug 11, 2008 10:10 pm

Härligt! Det är rätta takter gubbar cheers
Till överst på sidan Gå ner
DeathRipple

DeathRipple


Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 08-06-09

.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimetis aug 12, 2008 10:33 am

Hahaha, att ni spelade mot .sup^ av alla folk.. Känner alla där då vi är med i samma klan i ett annat spel.

Men bra gjort! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitimeons aug 13, 2008 12:08 am

Tackar Very Happy Jo de frågade om vi kände dig!

Hoppas du har fixat headset osv nu? In på venten med dig då Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Sponsored content





.sup^ 10/8 (?)  (VINST) Empty
InläggRubrik: Sv: .sup^ 10/8 (?) (VINST)   .sup^ 10/8 (?)  (VINST) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
.sup^ 10/8 (?) (VINST)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mix .sup^ (VINST) 22/11
» WDW (VINST) 23/1
» [SO|B] 11/8 (VINST)
» [imP] (VINST) 15/12
» reJ (VINST) 19/12

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Klanen :: Klanmatcher-
Hoppa till: