Spelare: ToRnAiDo,Victor..,qckN, Fakil, Inlånade: Dex och Playmoe
Börjar med Badlands...
2st hade inte vent och min mic hördes dåligt, ingen bra början. Men.. det går bättre än vi hade trott och det blir hård strid. De vinner dock första rundan. 0-1
Nu är vi verkligen sugna på att vinna och kör för fullt! Scoutarbetet går bra för mig och jag lyckas ta deras medic nångång mellan mitten och näst sista. 1-1
Nästa runda tar vi mitten och jag gör en liten egen rush, tar näst sista efter att ha skjutit ner en soldier, rushar mot sista och tar den precis innan en scout hinner fram
2-1
Så fortsätter vi ånga på och det blir till slut 4-1 till oss
Nästa map (vårt val) Gravelpit
Inte så vana vid denna.. börjar försvara och vi kör 2 demomans, 2 soldier, playmoe som scout och Vicke kör medic (som innan)
Vi har scout och demoman på A. De lyckas döda någon, men A blir snabbt övertagen. Vi vet inte riktigt vart de ska gå, men medic+soldier och de flesta går via C. Jag rocketjumpar och tar deras medic+uber när vicke blir tvungen att köra sin uber på andra soldier.
Men de får ändå B och vi testar pyro på C, lyckas hålla ett tag men det blir ändå en ganska snabb runda på 3-4 minuter för dem.
Vi anfaller iaf bättre och testar 2 scouts bara på A (jag & playmoe) Lyckas ta den fort och resten har jobbat bra på B. Vi slår deras tid när vi tar C ritkigt snyggt oxå.
Nästa runda kör vi typ samma taktik men det går inte så bra denna ggn heller. Skillnaden är att vi anfaller söligare, är dock nära att ta C, men deras demoman spammar ihjäl typ hela laget i bakhåll .. .
4-1 på badlands, 1-1 på gravelpit = VINST