Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
V-X

V-X


Antal inlägg : 110
Registreringsdatum : 08-06-09
Ort : Norrköping

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 7:08 pm

Tja!

Jag skulle jätte gärna vilja joina GRTF2 för att i ca 4 månader har jag letat efter klan att lira med, men det har inte gått så bra eftersom dom flesta klaner anser att jag e "inte i deras skill level" eller har dom åldersgräns =)
Jag har valt att fråga om try till GRTF2 för att jag älskar Gamereactor tidningen(!!!) och för att det verkar vara en bra,shysst klan.

Info...
Klass: Medic eller Demoman( e inte like bra på demo)
ålder: 14
Bor: Norrköping
Mick: Japp
Vent: Japp
Hur ofta jag e aktiv: njaa... det bror på, vanliga fall når jag endast spela på helgerna ( fredag- söndag) men om det är match och jag ska vara med så kan jag hur länge som helst den dagen matchen är ( om jag blir förvarnad*Email,SMS*)

aa, det var allt jag kunde komma på. Fråga om det är något mer =)

P.S (på bilden högst up till vänster på Webbsidan) Tycker synd om dom framför heavy när han ska skuta :S
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Adam

Mr.Adam


Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 08-06-09
Ålder : 32

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Bonk   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 7:17 pm

Det låter väll fin fint!
Till överst på sidan Gå ner
Atwa

Atwa


Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 35

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 7:36 pm

Vi har redan 2-3 primära medics som är aktiva.. så jag tror tyvärr inte att det skulle behövas så jätte mycket.
Och mest spela på helger? Vi spelar ju på en del vardagar med så det hade inte räckt.
Till överst på sidan Gå ner
V-X

V-X


Antal inlägg : 110
Registreringsdatum : 08-06-09
Ort : Norrköping

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 7:55 pm

Jag kan spela på vardagar omnågon säger till =)
jag kan köra soldier om medic inte behövs.
Till överst på sidan Gå ner
Greger^

Greger^


Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 08-06-08
Ort : Malmö

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 9:11 pm

vi har typ 4 soldiers redan och sa inte någon att klanen var full innan när nån annan ville joina på gr´s hemsida? vi är ju 38 pers..
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 10:48 pm

Vi är egentligen inte 38 stycken, jag kunde tydligen inte kicka än och har inte fått tag på JORGIL än. Men sen måste vi kicka de inaktiva (rätt många) och vi har ändå brist på spelare till pcw ganska ofta fortfarande. Igår var väl ett undantag, idag svarade de flesta inte och vi fick inte ihop 6st som kunde!

Var inte demoman din klass förutom medic annars valle? Har spelat med dig en del och tycker du spelar helt ok.
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
V-X

V-X


Antal inlägg : 110
Registreringsdatum : 08-06-09
Ort : Norrköping

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimemån jun 09, 2008 11:42 pm

Citat :
_ToRnAiDo_
Mon Jun 09, 2008 9:48 pm
Vi är egentligen inte 38 stycken, jag kunde tydligen inte kicka än och har inte fått tag på JORGIL än. Men sen måste vi kicka de inaktiva (rätt många) och vi har ändå brist på spelare till pcw ganska ofta fortfarande. Igår var väl ett undantag, idag svarade de flesta inte och vi fick inte ihop 6st som kunde!

Var inte demoman din klass förutom medic annars valle? Har spelat med dig en del och tycker du spelar helt ok.

jo, men jag har spelat lite med olika klasser och känner att det går bäst för mig som Medic, Soldier eller Demoman. nämn bara vilket ni behöver så trännar jag sten hårt på den klassen =)
Repeterar: Ja kan spela på vardagarna ( träning och PCW Matcher) om någon mailar/smsar eller på något annat sätt säger åt mig. Very Happy Smile Razz
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimefre jun 13, 2008 9:18 pm

Du är trevlig och spelar helt ok. Många kommer vara borta eller helt enkelt inte sitta spec mkt vid datorn över sommaren, så du är på Try tills vidare. Behöver vi någon i pcw så ska du vara första ersättare om du är online!

Sedan har du förhoppningsvis blivit så pass bra att du kan bli intagen till klanen när SoGL m.m. sätter igång.
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
V-X

V-X


Antal inlägg : 110
Registreringsdatum : 08-06-09
Ort : Norrköping

Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitimefre jun 13, 2008 9:38 pm

*Lycklig*
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}   Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen} Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» sigge ansöker till grtf2!
» CookieNr2 Ansöker till GRTF2 {Avslagen}
» MightyWalrus ansöker om medlemskap - {Intagen}
» Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen}
» (Åter)ansökan till GRTF2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Ansökningar till klanen :: Ansök till klanen-
Hoppa till: