| sigge ansöker till grtf2! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Bob.theBonkr^
Antal inlägg : 6 Registreringsdatum : 08-08-02
| Rubrik: sigge ansöker till grtf2! lör aug 02, 2008 1:29 pm | |
| tja ! jag och några kompisar gjorde ett tappert försök att skapa en klan men vi fick inte tillräckligt med medlemmar och den lades ner. Sen gick min kompis frans aka qckn över till gamereactor team fortress 2 och jag tänkte att det hade varit roligt om jag också kunde joina. Jag spelade mycket på smålan online men nu i sommar har det inte blivit så mycket spelande p.g.a. resor och problem med datorn. Jag spelar i princip alla klasser men om joinar här så kommer jag nog att nöta medic och scout. Jag kommer eventuelt att laga min dator imorgon men annars så kan jag täst spela lite från kompisars/internetcaffe. I spelet så nickar jag wound.dealer och tidigare så nickade jag barbamamma.
Senast ändrad av sigggn den tis aug 12, 2008 3:00 pm, ändrad totalt 2 gånger | |
|
| |
qckN
Antal inlägg : 197 Registreringsdatum : 08-07-13 Ort : Malmö
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! lör aug 02, 2008 1:47 pm | |
| jag röstar för en try han är en trevlig kille och eftersom kertzon. walrus och kappex har leavat kanske det går bra att han kanske ersätter nån av de | |
|
| |
Bob.theBonkr^
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! lör aug 02, 2008 2:57 pm | |
| tack! btw: om jag inte har förstått helt fel är ni på jakt efter fler scouts, och scout kan jag absolut tänka mig att spela. Spelade mycket scout innan | |
|
| |
Headcrab Hunter
Antal inlägg : 213 Registreringsdatum : 08-06-12
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! mån aug 04, 2008 9:27 pm | |
| Dudududududu! Kom i min famn, scouts är vad vi behöver! | |
|
| |
Bob.theBonkr^
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! tis aug 05, 2008 2:11 pm | |
| - Headcrab Hunter skrev:
- Dudududududu! Kom i min famn, scouts är vad vi behöver!
hmm bra men måste jag bara fixa min dator så ja kan komma i form | |
|
| |
_ToRnAiDo_ Admin
Antal inlägg : 442 Registreringsdatum : 08-06-08 Ålder : 33 Ort : Söderköping
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! fre aug 08, 2008 5:49 pm | |
| Jo det händer ju att vi behöver inhopp i pcw osv. Så nöt Scout public, desto mer du tränar desto större chans att du kommer in! Adda mig på steam oxå. | |
|
| |
Bob.theBonkr^
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! lör aug 09, 2008 3:13 pm | |
| - _ToRnAiDo_ skrev:
- Jo det händer ju att vi behöver inhopp i pcw osv. Så nöt Scout public, desto mer du tränar desto större chans att du kommer in! Adda mig på steam oxå.
problemet är att min hårddisk på pc:en är trasig (sitter och skriver vid min mammas MAC! ) men det lär väll lösa sig inom en kort tid hoppas att det går så fort så möjligt längtar efter tf2! | |
|
| |
_ToRnAiDo_ Admin
Antal inlägg : 442 Registreringsdatum : 08-06-08 Ålder : 33 Ort : Söderköping
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! lör aug 09, 2008 4:43 pm | |
| Ok, mitt nätagg pajade efter 2-3 månader (helt nytt.) Men jag fick ett nytt från datorbutiken när jag skrev där. | |
|
| |
Bob.theBonkr^
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! sön aug 10, 2008 12:02 pm | |
| - _ToRnAiDo_ skrev:
- Ok, mitt nätagg pajade efter 2-3 månader (helt nytt.) Men jag fick ett nytt från datorbutiken när jag skrev där.
jag lirade lite på sweden online igår och idag på en kompis ack, jag tror att han nickade charlieboy. Jag spelade i samma lag som dig spelade dock inte så bra (inte jätte seriös o ouppvärmd) Angående hårddisken s blir det lite problematiskt i och med att äferen där den iförskaffades har gått i konkurs edit: kommer kanske att lämna in datorn imorgon så kan förhoppningsvis koma igång me spelandet om en inte allt för lång tid | |
|
| |
victor.. Admin
Antal inlägg : 596 Registreringsdatum : 08-06-30 Ort : Stockholm
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! mån aug 18, 2008 11:24 pm | |
| Som sagt, scouts är vad vi behöver, se till att du blir bra och om vi gillar dig och du är duktig så får vi se vad som händer.... | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2! | |
| |
|
| |
| sigge ansöker till grtf2! | |
|