Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 sigge ansöker till grtf2!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Bob.theBonkr^

Bob.theBonkr^


Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-08-02

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimelör aug 02, 2008 1:29 pm

tja
! jag och några kompisar gjorde ett tappert försök att skapa en klan men vi fick inte tillräckligt med medlemmar och den lades ner.
Sen gick min kompis frans aka qckn över till gamereactor team fortress 2 och jag tänkte att det hade varit roligt om jag också kunde joina.
Jag spelade mycket på smålan online men nu i sommar har det inte blivit så mycket spelande p.g.a. resor och problem med datorn.
Jag spelar i princip alla klasser men om joinar här så kommer jag nog att nöta medic och scout.
Jag kommer eventuelt att laga min dator imorgon men annars så kan jag täst spela lite från kompisars/internetcaffe.
I spelet så nickar jag wound.dealer och tidigare så nickade jag barbamamma.


Senast ändrad av sigggn den tis aug 12, 2008 3:00 pm, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
qckN

qckN


Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-07-13
Ort : Malmö

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimelör aug 02, 2008 1:47 pm

jag röstar för en try Smile han är en trevlig kille Very Happy och eftersom kertzon. walrus och kappex har leavat kanske det går bra att han kanske ersätter nån av de Smile
Till överst på sidan Gå ner
Bob.theBonkr^

Bob.theBonkr^


Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-08-02

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimelör aug 02, 2008 2:57 pm

tack! Very Happy
btw: om jag inte har förstått helt fel är ni på jakt efter fler scouts, och scout kan jag absolut tänka mig att spela.
Spelade mycket scout innan Smile
Till överst på sidan Gå ner
Headcrab Hunter

Headcrab Hunter


Antal inlägg : 213
Registreringsdatum : 08-06-12

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimemån aug 04, 2008 9:27 pm

Dudududududu! Kom i min famn, scouts är vad vi behöver!
Till överst på sidan Gå ner
Bob.theBonkr^

Bob.theBonkr^


Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-08-02

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimetis aug 05, 2008 2:11 pm

Headcrab Hunter skrev:
Dudududududu! Kom i min famn, scouts är vad vi behöver!
hmm bra men måste jag bara fixa min dator så ja kan komma i form Smile
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimefre aug 08, 2008 5:49 pm

Jo det händer ju att vi behöver inhopp i pcw osv. Så nöt Scout public, desto mer du tränar desto större chans att du kommer in! Adda mig på steam oxå.
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Bob.theBonkr^

Bob.theBonkr^


Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-08-02

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimelör aug 09, 2008 3:13 pm

_ToRnAiDo_ skrev:
Jo det händer ju att vi behöver inhopp i pcw osv. Så nöt Scout public, desto mer du tränar desto större chans att du kommer in! Adda mig på steam oxå.
problemet är att min hårddisk på pc:en är trasig (sitter och skriver vid min mammas MAC! Embarassed ) men det lär väll lösa sig inom en kort tid Wink
hoppas att det går så fort så möjligt längtar efter tf2!
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimelör aug 09, 2008 4:43 pm

Ok, mitt nätagg pajade efter 2-3 månader (helt nytt.) Men jag fick ett nytt från datorbutiken när jag skrev där.
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
Bob.theBonkr^

Bob.theBonkr^


Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-08-02

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimesön aug 10, 2008 12:02 pm

_ToRnAiDo_ skrev:
Ok, mitt nätagg pajade efter 2-3 månader (helt nytt.) Men jag fick ett nytt från datorbutiken när jag skrev där.
jag lirade lite på sweden online igår och idag på en kompis ack, jag tror att han nickade charlieboy. Jag spelade i samma lag som dig Smile
spelade dock inte så bra (inte jätte seriös o ouppvärmd)
Angående hårddisken s blir det lite problematiskt i och med att äferen där den iförskaffades har gått i konkurs Sad
edit: kommer kanske att lämna in datorn imorgon så kan förhoppningsvis koma igång me spelandet om en inte allt för lång tid
Razz
Till överst på sidan Gå ner
victor..
Admin
victor..


Antal inlägg : 596
Registreringsdatum : 08-06-30
Ort : Stockholm

sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitimemån aug 18, 2008 11:24 pm

Som sagt, scouts är vad vi behöver, se till att du blir bra och om vi gillar dig och du är duktig så får vi se vad som händer....
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





sigge ansöker till grtf2! Empty
InläggRubrik: Sv: sigge ansöker till grtf2!   sigge ansöker till grtf2! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
sigge ansöker till grtf2!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» CookieNr2 Ansöker till GRTF2 {Avslagen}
» Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}
» Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen}
» (Åter)ansökan till GRTF2
» Didgi Ansöker till klanen

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Ansökningar till klanen :: Ansök till klanen-
Hoppa till: