Forever Gaming TF2
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Forever Gaming TF2

Forever.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  
Affiliates

Latest video! (29/12)

Forever-Gaming

FE`TF2 on YouTube

Blog

Senaste ämnen
» Nostalgiska Videos
Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimesön maj 19, 2024 11:04 am av Alb1N

» Nästa Update? (SNIPER-update!!!(SAP?!? - SPY !??!?)
Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimeons okt 14, 2020 2:40 am av Alb1N

» feedCroneSS
Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimeons jan 01, 2014 3:54 am av Alb1N

» Bra/Roliga videos,bilder,musik m.m.
Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimelör dec 28, 2013 10:44 pm av Alb1N

» Public servern
Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimetor jun 20, 2013 6:31 pm av _ToRnAiDo_


 

 Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen}

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Blizz

Blizz


Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-08-05
Ålder : 30

Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Empty
InläggRubrik: Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen}   Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimetis aug 05, 2008 10:33 pm

Tjena allihopa. Jag heter Calle och är 14 år. Jag har spelat Tf2 sen i julas. För ett tag sen har jag och några kompisar försökt med en egen klan. Dem blev dock för inaktiva så vi var tvugna att lägga ner den Sad . Nu har jag blivit sugen att joina en annan. Jag har blivit bra kompis med både Tornaido och qckN, nu har jag blivit bra kompis me Albin också så jag beslutade mig för att försöka komma in i klanen. Jag är seriös när det gäller klaner och är online ganska mycket. Jag spelar för mesta delen på Sweden-onilne men andravalet är Lokalen.
Steam ID = M0rc94(har ingen koll på dem där siffrorna, själv tycker jag dem bara är krongliga confused )
Nick in-game:Blizz
Klasser:Soldier/heavy
Mick:Ja
Vent:Ska skaffa inom kort(vet inte vilken version jag ska ladda ner)
//Mvh. Blizz

P.S. Jag söker till JKD samtidigt.


Senast ändrad av Blizz den mån aug 11, 2008 8:34 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
_ToRnAiDo_
Admin
_ToRnAiDo_


Antal inlägg : 442
Registreringsdatum : 08-06-08
Ålder : 33
Ort : Söderköping

Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Empty
InläggRubrik: Sv: Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen}   Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen} Icon_minitimesön aug 10, 2008 9:07 pm

Hej

Tyckte att du hade blivit bättre när jag spelade med dig på So nån dag. Sen hoppade du ju in i en pcw, där tyckte jag dock inte att du imponerade spec...

Vi är 19st medlemmar, men jag är osäker på ganska många - om de vill fortsätta spela mkt tf2 osv... Så vi vet inte ens om vi kommer behöva nån mer medlem alls. Finns redan en helt ok scout som har ansökt så han ligger nog bättre till än dig för att vara ärlig.

Så svaret är för tillfället nej.
Till överst på sidan Gå ner
https://foreverclanforum.swedishforum.net
 
Blizz ansöker medlemskap i GRTF2. {Avslagen}
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» CookieNr2 Ansöker till GRTF2 {Avslagen}
» Word ansöker {Avslagen}
» fille87 ansöker om medlemskap {Avslagen}
» sigge ansöker till grtf2!
» Valle Ansöker Om Medlemskap/Try Till =GRTF2= {Intagen}

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Forever Gaming TF2 :: Ansökningar till klanen :: Ansök till klanen-
Hoppa till: